الجمعة، 19 فبراير 2010

معاً نحو البسمه والامل

السلام عليكم
ازيكم جميعا
النهارده انا جايه بس عشان اعرفكو بنفسي
انا الزهراء
تانيه طب بيطري القاهره
كفايه كده ؟!
طب كام معلومه كمان ^_^
بعشق الكتابه لانها اكتر حاجه بتخرج اللي جوايا
سواء كنت فرحانه او زعلانه بمسك قلم وبكتب
بس ان شاء الله حياتنا كلها تبقي بسمه وامل
بحب دراستي اوي وبحب الاجتهاد ونفسي ابقي حاجه كبيره تخدم ديني ووطني اللي انا بعتز بيهم
كفايه كده عشان متزهقوش ^_^

وطبعا مبسوطه اوي اني بقيت من ضمن اسره we will change
وبعتز باضافة اسمي جنب اسمكم وان كنت ماعرفش ناس فيكم كويس
بس اكيد في القريب العاجل هنعرف بعض كويس
اختكم في الله
الزهراء

هناك 3 تعليقات:

  1. اهلا بيك زوزو
    نورتينا يا جميل
    هبة

    ردحذف
  2. اهلا بيكِ يا زهراء .. نورتينا يا قمر ..
    يلا همتك معانا .. عايزين احلى بسمة ..
    منة ..

    ردحذف
  3. اهلا بيكِ ياقمر

    نورتينا

    مروة

    ردحذف